24 Januari 2010

CARA MENYERTAI KAMI

Salam ukhuwah buat semua...
tentu ada yang tertanya2 bagaimanakah cara untuk menyertai program ini..di sini saya cuba meringkaskan dan memudahkan anda untuk sama2 menyertai program ini...cuma 3 langkah mudah sahaja..

langkah 1 : buat pembayaran RM90 (untuk menjadi ahli) atau RM400 (untuk menjadi ahli dan rakan pengedar kami) ke akaun Maybank StormReaders Network (562795500929) , dan sms kpd saya tarikh dan masa yg tercatat pd slip...

p/s: slip hendaklah disimpan untuk rujukan

langkah 2 : isi maklumat anda dalam borang sementara ini untuk saya isi dalam sistem stormreaders network / sms kan maklumat2 yang tertera di borang kpd kami...

langkah 3 : hanya untuk yang ingin menjadi rakan pengedar
 pilih buku di e-store saya sehingga berjumlah 100cp (RM310 lbh kurang) dan smskan kod buku kpd kami

juga boleh copy dan pastekan http://stormreaders.net/FATANAH untuk melihat e-store dan preview buku yang ada..

dan jika terdapat sebarang masalah dan pertanyaan, terus hubungi saya..

insyaAllah akan bersedia membantu..jika tiada aral yang melintang, anda akan didaftarkan pada hari yang sama dan berjaya menjadi ahli dan rakan pengedar pada hari yang sama insyaAllah...

jom...tambah ilmu, jana pendapatan bersama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan